خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/05 - 11:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
امیرآبادی فراهانی طی پیامی به مناسبت شهادت سردار موسوی به دست رژیم صهیونیستی:

شهادت سردار موسوی نشان از زبونی و درماندگی بیش از پیش رژیم صهیونسیتی است/ خون پاک سردار و دیگر شهدا دامن آنها را خواهد گرفت

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس طی پیامی به مناسبت شهادت سردار دلیر اسلام و مدافع حریم حرم آل‌الله شهید سیدرضی موسوی به دست سفاکان رژیم منحوس صهیونیستی گفت: شهادت سردار موسوی نشان از زبونی و درماندگی بیش از پیش رژیم صهیونسیتی است و خون پاک سردار و دیگر شهدا دامن آنها را خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، احمد امیرآبادی فراهانی رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت سردار دلیر اسلام و مدافع حریم حرم آل‌الله شهید سیدرضی موسوی به دست سفاکان رژیم منحوس صهیونیستی را تبریک و تسلیت گفت.



متن این پیام به شرح زیر است:



بسم الله الرحمن‌الرحیم



«ولا تحْسبنّ الّذین قتلواْ فی سبیل اللّه أمْواتًا بلْ أحْیاء عند ربّهمْ یرْزقون؛ هرگز کسانى را که در راه خدا کشته شده ‏اند مرده مپندار، بلکه زنده‏ اند و نزد پروردگارشان روزى داده مى ‏شوند»



شهادت سردار دلیر اسلام و مدافع حریم حرم آل‌الله شهید سید رضی موسوی به دستان سفاکان رژیم منحوس صهیونیستی، در زینبیه دمشق و در حین ماموریت مستشاری، نشان از زبونی و درماندگی بیش از پیش این رژیم است.



بسیار واضح است اسرائیل جنایتکار که در دو‌ ماه گذشته، توسط نیروهای مردمی حماس بارها به شدت تحقیر شده‌است، برای جبران ناکامی‌های خود دست به چنین جنایت‌های می‌زند. اما این رژیم رو به افول، باید بداند که این جنایت‌ها، به مثابه‌ تنفسی مصنوعی برای بیماری در حال مرگ، چندان فایده‌ای نخواهد داشت.



به زودی خون پاک سردار شهید سید رضی موسوی و همه شهیدان جبهه مقاومت که به حق مصداق این روایت از امیرالمومنین بودند (یجاهدهمْ فی سبیل الله قوْمٌ أذلّةٌ عنْد الْمتکبّرین، فی الأرْض مجْهولون، و فی السّماء معْروفون) دامن آنها را خواهد گرفت و خداوند سخت از آنها انتقام می‌گیرد.



اینجانب شهادت این بزرگ‌مرد سپاه اسلام را به محضر مقام‌معظم‌رهبری، مجاهدان جبهه مقاومت، همرزمان ، خانواده‌ محترم‌ ایشان و به پیشگاه ملت با عظمت ایران تبریک و تسلیت عرض‌ کرده و از خداوند قهار پیروزی نهایی جبهه حق را مسئلت دارم.



احمد امیرآبادی فراهانی



نماینده مردم قم و رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی./



پایان پیام

  • کد خبر : 373597
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار